İşletmeler İçin Entegre İletişim Çözümü
智齿科技, dünya genelindeki işletmelere yönelik entegre bir müşteri iletişim merkezi çözümü sunmaktadır. Uygulama, kamu ve özel alanlar, pazarlama ve hizmet, yazılım ve BPO gibi üç boyutlu entegrasyonlar ile kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Gelişmiş yapay zeka ve büyük veri teknolojileri ile desteklenen bu platform, çağrı merkezi, çevrimiçi ve sesli robotlar, insan destekli müşteri hizmetleri ve daha pek çok yazılım ürünü sunmaktadır. Ayrıca, BPO hizmet yönetimi ile işletmelere maliyetleri azaltma ve verimliliği artırma imkanı tanımaktadır.
Uygulamanın sunduğu başlıca özellikler arasında farklı kanallardan müşterilerle çevrimiçi iletişim kurma, müşteri yönetimi, iş emri merkezi ve çağrı merkezi işlevleri bulunmaktadır. Bu sayede işletmeler, satışlarını artırarak kullanıcı memnuniyetini de yükseltebilmektedir. Bu çok yönlü çözüm, işletmelerin iletişim süreçlerini daha verimli hale getirmeyi hedeflemektedir.